torstai 12. helmikuuta 2009

Perillä Vietnamissa

Olemme nyt perillä Vietnamissa. Ensimmäinen lento Suomesta Thaimaahan oli tosi pitkä ja lennon lopuksi minua sattui korviin. Onneksi se meni pian ohi. Bangkokissa teimme ostoksia ja kävimme syömässä Burger Kingissä. Sitten jatkoimme matkaa Vietnamiin. Sillä lennolla korviin ei sattunut, koska minulla oli korvatulpat. Perillä Ho Chi Mihn Cityssä yllätyin, koska luulin, että siellä olisi vähän erilaista. Kun ajoimme kaupungin läpi, näin ikkunasta tuhansia mopoja. Näin myös kun roskia poltettiin tien varrella. Automatka oli tosi pitkä ja minulle tuli vähän huono olo.
Aamulla voin jo paremmin ja söin aamiaiseksi hedelmiä, nakkeja ja hillovoileipiä. Tänään olen kerännyt rannalla simpukoita (olen löytänyt jo punaisen, keltaisen ja vihreän simpukan), uinut uima-altaassa ja leikkinyt legoilla. Näin rannalla kuolleita meduusoja, ne olivat aika isoja ja näyttivät limaisilta. Aion vielä mennä takaisin rannalle, se on onneksi ihan hotellin vieressä. Hotellilla on hieno uima-aillas, jossa on vesiputous.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti